Regulamin programu lojalnościowego

I. Postanowienia ogólne

Regulamin określa zasady funkcjonowania programu lojalnościowego w sklepie internetowym Ceramiq.pl

Organizatorem programu lojalnościowego jest Ceramiq.pl Sp. z o.o. (dawniej: Ceramiq.pl Agnieszka Barnat), KRS 0001144557, NIP: 5214099429

Adres siedziby organizatora: ul. Czyżewska 5, 02-908 Warszawa, Polska,

Zakres obowiązywania:

  1. Regulamin dotyczy wszystkich klientów sklepu internetowego Ceramiq.pl, którzy spełnią warunki udział w programie lojalnościowym. Zakupy w sklepach stacjonarnych Ceramiq nie podlegają niniejszemu regulaminowi.

  2. Regulamin wchodzi w życie z dniem 21 września 2024 r.

II. Definicje

  1. Klient – osoba fizyczna lub prawna dokonująca zakupów w sklepie Ceramiq.pl

  2. Program lojalnościowy – system przyznawania rabatów zależny od wartości zakupów dokonanych w sklepie internetowym Ceramiq.pl w okresie ostatnich 12 miesięcy.

  3. Okres rozliczeniowy – ostatnie 12 miesięcy liczone wstecz od daty zamówienia.

  4. Zamówienie – zamówienie złożone za pośrednictwem sklepu internetowego Ceramiq.pl.

III. Warunki uczestnictwa w programie

Do udziału w programie rabatowym konieczne jest posiadanie konta Klienta w sklepie internetowym Ceramiq.pl, założonego zgodnie z Regulaminem sklepu internetowego Ceramiq.pl

IV. Zasady przyznawania rabatów

Progi wartości zakupów i odpowiadające im stawki rabatów:

  1. do 500 zł – 0% rabatu;

  2. od 500 zł do 1 000 zł – 1% rabatu;

  3. od 1 000 zł do 2 000 zł – 2% rabatu;

  4. od 2 000 zł do 3 000 zł – 3% rabatu;

  5. od 3 000 zł do 4 000 zł – 4% rabatu;

  6. powyżej 5 000 zł – 5% rabatu;

Sposób obliczania wartości zakupów:

  1. Wartość zakupów obliczana jest na podstawie sumy zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Do wartości zamówienia nie wlicza się kosztów dostawy.

  2. W przypadku gdy klient skorzystał z przysługującego mu prawa do zwrotu zamówionych towarów, suma zakupów z danego okresu jest pomniejszania o wartość zwróconych towarów obliczoną według rzeczywistej ceny zakupu.

Aktualizacja rabatu:

  1. Stawka rabatu jest aktualizowana po 21 dniach od realizacji zamówienia.

  2. Na skutek aktualizacji stawki, rabat może zostać utrzymany, zwiększony lub zmniejszony, w zależności od sumy wartości zakupów z ostatnich 12 miesięcy, zgodnie z tabelą z pkt. IV.

Sposób naliczania rabatu:

  1. Rabat jest naliczany automatycznie, bez potrzeby wpisywania kodu rabatowego, według aktualnej stawki procentowej rabatu widocznej na koncie Klienta

  2. Rabat nie łączy się z innymi promocjami i rabatami, chyba że inaczej postanowiono.

  3. Niektóre produkty mogą być wyłączone z programu rabatowego, o czym Klient zostanie poinformowany przed zakupem, na stronie koszyka lub podsumowania zamówienia.

  4. Wyłączenie produktu z programu lojalnościowego polega na tym, że wartość tego produktu, jeśli znajdą się w zamówieniu, nie jest brana pod uwagę przy obliczaniu wartości zakupów.

VI. Reklamacje

  1. Reklamacje związane z funkcjonowaniem programu lojalnościowego można zgłaszać drogą elektroniczną na adres: sklep@ceramiq.pl lub za pośrednictwem zakładki Reklamacje, po zalogowaniu na konto klienta sklepu ceramiq.pl.

  2. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania.

VII. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych uczestników programu jest organizator programu lojalnościowego.

  2. Dane osobowe klientów są przetwarzane w celu realizacji programu rabatowego oraz realizacji zamówień.

  3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, usunięcia oraz żądania ograniczenia przetwarzania.

  4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda Klienta lub konieczność realizacji zamówienia.

VIII. Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Klienci zostaną powiadomieni o każdej zmianie regulaminu drogą elektroniczną lub przez ogłozenie na stronie internetowej www.ceramiq.plna co najmniej 14 dni przed jej wejściem w życie.

  2. Lista produktów wyłączonych z programu lojalnościowego może zostać zmieniona przez Organizatora w trakcie obowiązywania programu lojalnościowego bez potrzeby zmiany regulaminu.

  3. W przypadku sporów związanych z programem lojalnościowym, strony mogą skorzystać z pozasądowych metod rozstrzygania sporów, takich jak mediacja.

  4. Konsument ma również możliwość skorzystania z platformy ODR prowadzonej przez Komisję Europejską, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, stosuje się przepisy prawa polskiego.

  6. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym Ceramiq.pl oraz udział w programie lojalnościowym oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

  7. Klient ma prawo odstąpić od udziału w programie lojalnościowym, bez podania przyczyny. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia, Klient informuje Ceramiq.pl o swojej decyzji za pomocą jednoznacznego oświadczenia. Usunięcia przez klienta konta w sklepie Ceramiq.pl, jest równoznaczne z utratą prawa do rabatów przyznawanych na podstawie niniejszego regulaminu.