Regulamin programu lojalnościowego
I. Postanowienia ogólne
Regulamin określa zasady funkcjonowania programu lojalnościowego w sklepie internetowym Ceramiq.pl
Organizatorem programu lojalnościowego jest Ceramiq.pl Sp. z o.o. (dawniej: Ceramiq.pl Agnieszka Barnat), KRS 0001144557, NIP: 5214099429
Adres siedziby organizatora: ul. Czyżewska 5, 02-908 Warszawa, Polska,
Zakres obowiązywania:
-
Regulamin dotyczy wszystkich klientów sklepu internetowego Ceramiq.pl, którzy spełnią warunki udział w programie lojalnościowym. Zakupy w sklepach stacjonarnych Ceramiq nie podlegają niniejszemu regulaminowi.
-
Regulamin wchodzi w życie z dniem 21 września 2024 r.
II. Definicje
-
Klient – osoba fizyczna lub prawna dokonująca zakupów w sklepie Ceramiq.pl
-
Program lojalnościowy – system przyznawania rabatów zależny od wartości zakupów dokonanych w sklepie internetowym Ceramiq.pl w okresie ostatnich 12 miesięcy.
-
Okres rozliczeniowy – ostatnie 12 miesięcy liczone wstecz od daty zamówienia.
-
Zamówienie – zamówienie złożone za pośrednictwem sklepu internetowego Ceramiq.pl.
III. Warunki uczestnictwa w programie
Do udziału w programie rabatowym konieczne jest posiadanie konta Klienta w sklepie internetowym Ceramiq.pl, założonego zgodnie z Regulaminem sklepu internetowego Ceramiq.pl
IV. Zasady przyznawania rabatów
Progi wartości zakupów i odpowiadające im stawki rabatów:
-
do 500 zł – 0% rabatu;
-
od 500 zł do 1 000 zł – 1% rabatu;
-
od 1 000 zł do 2 000 zł – 2% rabatu;
-
od 2 000 zł do 3 000 zł – 3% rabatu;
-
od 3 000 zł do 4 000 zł – 4% rabatu;
-
powyżej 5 000 zł – 5% rabatu;
Sposób obliczania wartości zakupów:
-
Wartość zakupów obliczana jest na podstawie sumy zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Do wartości zamówienia nie wlicza się kosztów dostawy.
-
W przypadku gdy klient skorzystał z przysługującego mu prawa do zwrotu zamówionych towarów, suma zakupów z danego okresu jest pomniejszania o wartość zwróconych towarów obliczoną według rzeczywistej ceny zakupu.
Aktualizacja rabatu:
-
Stawka rabatu jest aktualizowana po 21 dniach od realizacji zamówienia.
-
Na skutek aktualizacji stawki, rabat może zostać utrzymany, zwiększony lub zmniejszony, w zależności od sumy wartości zakupów z ostatnich 12 miesięcy, zgodnie z tabelą z pkt. IV.
Sposób naliczania rabatu:
-
Rabat jest naliczany automatycznie, bez potrzeby wpisywania kodu rabatowego, według aktualnej stawki procentowej rabatu widocznej na koncie Klienta
-
Rabat nie łączy się z innymi promocjami i rabatami, chyba że inaczej postanowiono.
-
Niektóre produkty mogą być wyłączone z programu rabatowego, o czym Klient zostanie poinformowany przed zakupem, na stronie koszyka lub podsumowania zamówienia.
-
Wyłączenie produktu z programu lojalnościowego polega na tym, że wartość tego produktu, jeśli znajdą się w zamówieniu, nie jest brana pod uwagę przy obliczaniu wartości zakupów.
VI. Reklamacje
-
Reklamacje związane z funkcjonowaniem programu lojalnościowego można zgłaszać drogą elektroniczną na adres: sklep@ceramiq.pl lub za pośrednictwem zakładki Reklamacje, po zalogowaniu na konto klienta sklepu ceramiq.pl.
-
Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania.
VII. Ochrona danych osobowych
-
Administratorem danych osobowych uczestników programu jest organizator programu lojalnościowego.
-
Dane osobowe klientów są przetwarzane w celu realizacji programu rabatowego oraz realizacji zamówień.
-
Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, usunięcia oraz żądania ograniczenia przetwarzania.
-
Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda Klienta lub konieczność realizacji zamówienia.
VIII. Postanowienia końcowe
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Klienci zostaną powiadomieni o każdej zmianie regulaminu drogą elektroniczną lub przez ogłozenie na stronie internetowej www.ceramiq.plna co najmniej 14 dni przed jej wejściem w życie.
-
Lista produktów wyłączonych z programu lojalnościowego może zostać zmieniona przez Organizatora w trakcie obowiązywania programu lojalnościowego bez potrzeby zmiany regulaminu.
-
W przypadku sporów związanych z programem lojalnościowym, strony mogą skorzystać z pozasądowych metod rozstrzygania sporów, takich jak mediacja.
-
Konsument ma również możliwość skorzystania z platformy ODR prowadzonej przez Komisję Europejską, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, stosuje się przepisy prawa polskiego.
-
Złożenie zamówienia w sklepie internetowym Ceramiq.pl oraz udział w programie lojalnościowym oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
-
Klient ma prawo odstąpić od udziału w programie lojalnościowym, bez podania przyczyny. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia, Klient informuje Ceramiq.pl o swojej decyzji za pomocą jednoznacznego oświadczenia. Usunięcia przez klienta konta w sklepie Ceramiq.pl, jest równoznaczne z utratą prawa do rabatów przyznawanych na podstawie niniejszego regulaminu.