Odbierz 500+ na piec
Regulamin promocji
I. Postanowienia ogólne
- Organizatorem promocji „Odbierz 500+ na piec” zwanej dalej „Promocją” lub „Akcją Promocyjną” jest Ceramiq.pl Agnieszka Barnat, ul. Czyżewska 5, 02-908 Warszawa, NIP: 5262365544, tel. 222501777, email: sklep@ceramiq.pl, zwany dalej „Ceramiq”.
- Warunki uczestnictwa w Promocji określi niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”.
- Promocja obowiązuje w sklepie stacjonarnym Ceramiq oraz w sklepie internetowym na stronie www.cearmiq.pl (dalej „Sklep internetowy”).
II. Zasady promocji
- Promocja dotyczy wybranych produktów z oferty Ceramiq, tj. wszystkich pieców do wypalania ceramiki marki Keramikos lub Rohde, (dalej „Towar”).
- Promocja rozpoczyna się w dniu 19 kwietnia 2019 r. roku i trwa do 5 maja 2019 r., w godzinach otwarcia sklepu Ceramiq, a w przypadku Sklepu internetowego, od 19 kwietnia 2019 r., do godz. 23:59 w dniu 5 maja 2019 r.
- W ramach Promocji Klient, przy zakupie Towaru za kwotę o wartości nie mniejszej niż 5000 zł (pięć tysięcy) złotych brutto, otrzyma bon rabatowy (dalej: „Bon”) o wartości 500 (pięćset) złotych.
- Bon zostanie wydany Klientowi w formie elektronicznej, w postaci Kodu rabatowego lub papierowej.
- W sklepie stacjonarnym Ceramiq bony będą wydawane będą w godzinach pracy sklepu, w dniach od 18 kwietnia 2019 r. do 4 maja 2019 r. i możliwe do zrealizowania od razu, w przeciągu 30 dni, licząc od daty zakupu Towaru.
- W przypadku zamówień złożonych w Sklepie internetowym, Bon zostanie Klientowi przesłany na adres mailowy podany w zamówieniu, po upływie 21 dni od daty odbioru Towaru i może zostać zrealizowany w terminie 30 dni, licząc od daty jego wysłania do Klienta.
- Promocja nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi i rabatami (w tym też rabatami reklamacyjnymi oraz wycenami indywidualnymi) obowiązującymi w czasie trwania Promocji.
- Klient, który odstąpił od umowy nabycia Towaru lub wymienił Towar na inny, niebiorący udziału w Promocji, traci uprawnienia do korzystania z Promocji natychmiast po odstąpieniu od umowy albo wymianie Produktu.
III. Realizacja Bonu
- Realizacja Bonu następuje przez okazanie i wydanie go pracownikowi Ceramiq, a w przypadku Bonów wydanych w formie elektronicznej, przez poinformowanie pracownika Ceramiq o zamiarze skorzystania z Bonu. Przy realizacji Bonu w Sklepie internetowym, informacja o zamiarze skorzystani z Bonu powinna zostać wpisana w polu „Uwagi do zamówienia” na stronie Koszyk https://www.ceramiq.pl/koszyk lub w Polu „Kod rabatowy”, jeżeli Bon został wydany klientowi w formie Kodu rabatowego.
- Rabat zostanie naliczony podczas dokonywania zakupu uprawniającego do rabatu (to jest zakupu za minimum 500 zł), w ten sposób, iż ceny wszystkich objętych promocją produktów nabywanych w ramach transakcji uprawniającej do rabatu zostaną obniżone proporcjonalnie, tak aby łączna kwota obniżki wynosiła 500 (pięćset) złotych.
- Bon można również wykorzystać w stosunku do produktów już wcześniej przecenionych
- Realizacja Bonu następuje jednorazowo.
- Klient może zrealizować Bon na cały asortyment dostępny w sklepie w dniu realizacji Bonu, z wyłączeniem usług.
- W przypadku utraty lub zniszczenia Bonu wydanego w formie papierowej, duplikat nie zostanie wydany.
- Bony rabatowe nie podlegają wymianie na środki pieniężne i nie są one środkiem płatniczym.
- Bon rabatowy po jego wykorzystaniu zostaje zatrzymany przez sprzedawcę jako dowód uczestnictwa w Akcji Promocyjnej.
- W przypadku zakupów na kwotę wyższą niż wartość bonu Klient powinien dopłacić różnicę.
IV Reklamacje
- Reklamacje dotyczące Promocji mogą być zgłaszane w formie pisemnej lub elektronicznej z podaniem uzasadnienia oraz oczekiwanego sposobu załatwienia reklamacji bezpośrednio na adres Sklepu lub e.mail: sklep@ceramiq.pl, w terminie 30 dni od daty zakończenia Promocji.
- Postępowanie reklamacyjne prowadzi Ceramiq. O wyniku postępowania reklamacyjnego Organizator powiadomi Klienta pisemnie lub przez e.mail. Reklamacje będą rozpatrywane przez Ceramiq w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
- Reklamacje dotyczące towarów zakupionych w Ceramiq rozpatrywane są na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w Kodeksie cywilnym.
V Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Ceramiq.pl Agnieszka Barnat, ul. Czyżewska 5, 02-908 Warszawa, NIP: 5262365544, tel. 222501777, email: sklep@ceramiq.pl, (dalej zwany „Administratorem”
- Dane osobowe Klientów będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.), dalej „Ustawa”, a od 25.05.2018 r. zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L 2016 Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, przez Administratora wyłącznie w celach związanych z organizacją i przeprowadzeniem Promocji, w tym w celach finansowo-księgowych związanych z wydaniem i rozliczeniem świadczeń wynikających z Promocji. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Uczestników Akcji Promocyjnej jest ich zgoda. Uczestnik może wyrazić osobną zgodę na przetwarzane w celach marketingowych jego danych osobowych w postaci: imienia i nazwiska oraz adresu email, przez Ceramiq
- Dane osobowe Klientów będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i zakończenia Promocji i rozpoznania ewentualnych reklamacji oraz w razie zrealizowania się celów podatkowo-księgowych co najmniej przez 5 lat w postaci archiwalnej, zgodnie z postanowieniami ustaw: ordynacja podatkowa i ustawa o rachunkowości lub innych przepisów powszechnie obowiązujących. W przypadku wyrażanie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych dane osobowe Klienta mogą być przechowywane do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych w tym celu, przy czym dane dotyczące uprzedniej zgody oraz operacji marketingowych realizowanych wobec Klienta będą przechowane w postaci archiwalnej co najmniej przez 5 lat od momentu wycofania zgody.
- Klienci mają prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w RODO. Klientom przysługuje prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie danych przez administratora narusza przepisy RODO lub inne przepisy o ochronie danych osobowych.
VI Postanowienia końcowe
- Warunkiem przystąpienia do Promocji jest zapoznanie się i akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu.
- We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, mają zastosowanie postanowienia Regulaminu znajdującego się na stronie internetowej www.ceramiq.pl ("Regulamin sklepu").
- Ceramiq nie ponosi odpowiedzialności za leżące po stronie Klienta problemy techniczne utrudniające lub uniemożliwiające udział w Promocji.
- Ceramiq uprawniony jest do jednostronnej zmiany Regulaminu w przypadku: (a) okoliczności siły wyższej, (b) zmiany obowiązujących przepisów prawa mających zastosowanie do świadczenia usług drogą elektroniczną, umowy sprzedaży, akcji promocyjnych, (c) omyłek i błędów pisarskich w Regulaminie, (d) zmiany zasad przeprowadzania Promocyji, z zastrzeżeniem, że zmiany nie będą dotyczyć Klientów, którzy już przystąpili do Promocji, ani nie mogą prowadzić do pogorszenia sytuacji prawnej Klientów.
- W sprawach nieuregulowanych regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie materiały promocyjno – reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny.
- Niniejszy regulamin jest dostępny w sklepie stacjonarnym Ceramiq oraz na Stronie Internetowej
- (www.ceramiq.pl).